Veel gestelde vragen

Welke betaalmogelijkheden zijn er bij Centerpoint?

U kunt op de volgende wijze betalen bij Centerpoint:

  • Contant betalen in de winkel
  • Betalen met iDeal via de webshop
  • Onder rembours (extra kosten bedragen €45,-)
     

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestellingen worden binnen Zeeland (m.u.v. Zeeuws Vlaanderen (+€15,-)) en Goeree Overflakke gratis bezorgd. Wanneer uw bestelling ergens anders in Nederland bezorgd moet worden bedragen de verzendkosten:

  • Bij fietsen t/m 16 inch €15,-
  • Bij fietsen groter dan 16 inch €25,-
  • Accessoires €4,95
     

Hoe wordt mijn fiets afgeleverd?

Uw fiets wordt rijklaar afgeleverd, wat betekent dat de remmen en versnellingen volledig zijn afgesteld. U kunt direct gebruik maken van de fiets wanneer deze geleverd is.

Wanneer de fiets per transportbedrijf afgeleverd wordt hoeft u enkel het stuur recht te zetten en de pedalen op de fiets te schroeven, dit in verband met het formaat van de doos waar de fiets in wordt getransporteerd.
 

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd is?

Uw bestelling wordt normaal gesproken binnen 5 tot 10 werkdagen bezorgd. Voor de exacte levertijd kunt u telefonisch contact opnemen met Centerpoint.
 

Is het mogelijk om een bestelling bij Centerpoint af te halen?

Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling zelf af te halen. Wanneer u contact opneemt met Centerpoint kan uw bestelling opgehaald worden op een voor u geschikt moment.
 

Zijn de prijzen die op de website vermeldt staan inclusief BTW?

Alle prijzen op de website vermeld zijn inclusief 21% BTW.
 

Zit er garantie op mijn fiets?

Wanneer u een fiets aanschaft bij Centerpoint heeft u minimaal twee jaar fabrieksgarantie. Tevens krijgt u bij aankoop van een nieuwe fiets een servicebeurt, waar u binnen 2 à 3 maanden na aankoop gebruik van kunt maken.
 

Is het mogelijk om gebruik te maken van het herroepingrecht?

Wanneer de fiets door u is ontvangen heeft u 14 dagen om gebruik te maken van het herroepingrecht. Indien u zich beroept op het herroepingrecht dient u de fiets onbeschadigd en ongebruikt retour te zenden, indien mogelijk in de originele verpakking. U ontvangt vervolgens het aankoop- en verzendbedrag terug. De kosten voor het retourneren van de fiets zijn voor rekening van de koper.
 

Heeft u een klacht?

Wanneer u een klacht heeft kunt u contact opnemen met Centerpoint. U kunt een contactformulier insturen (welke u hier kunt vinden), u kunt daarin de klacht vermelden. U ontvangt een ontvangstbevestiging als uw klacht is ontvangen, vervolgens wordt uw klacht zo spoedig mogelijk (uiterlijk 14 dagen) in behandeling genomen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden artikel 14 en 15.