Kan mijn fiets (of pakketje) thuisbezorgd worden? En; wat kost het?

Ja, je nieuwe fiets kan thuisbezorgd worden.

  • Als je in Zeeland (excl. Zeeuws-Vlaanderen) woont of op het Zuid-Hollandse eiland Goeree-Overflakkee, dan wordt je fiets door onze eigen bezorgservice gratis thuisbezorgd.
  • Als je elders in Nederland woont, wordt je fiets -afhankelijk van je woonplaats- bezorgd door één van onze eigen bezorgers of door onze bezorgpartner Besseling Transport. De kosten hiervoor bedragen in beide gevallen €39,- per fiets (fietsen van 16 inch of kleiner worden met GLS verstuurd voor €4,95).
  • Als je in België woont wordt je fiets bezorgd door Besseling Transport of door Flevobird Transport. De kosten hiervan zijn €89,- per fiets.
  • Bezorging naar Duitsland is op het moment helaas, vanwege een gebrek aan een transporteur, niet mogelijk.

Ja, je pakketje kan thuisbezorgd worden.

  • Voor het bezorgen van pakketjes wordt altijd €4,95 in rekening gebracht, uiteraard kun je je bestelling ook gratis in de winkel ophalen.
Kan ik mijn fiets ook in de winkel ophalen?

Ja, je kunt je nieuwe fiets in de winkel ophalen.

Wat is de gemiddelde levertijd?

De levertijd van je fietsbestelling bedraagt gemiddeld 5-10 werkdagen. De levertijd van bestellingen van accessoires/onderdelen bedraagt gemiddeld 2-5 werkdagen.

Wordt mijn fiets rijklaar afgeleverd?
  • Wanneer we je fiets bezorgen met onze eigen bezorgservice, dus binnen Zeeland of Goeree-Overflakkee, dan leveren we je fiets rijklaar af. Ook stellen wij indien u wilt, ter plaatse de fiets af naar uw wensen (u mag hier altijd naar vragen).
  • Woon je elders in Nederland of woon je in België? Dan bezorgen we met onze bezorgpartner Besseling Transport. Ook hierbij wordt de fiets rijklaar afgeleverd. Enkel de verpakking moet worden verwijderd, het stuur moet worden rechtgezet en de pedalen moeten worden gemonteerd. De fiets is dan compleet nagekeken, versnellingen en de remmen zijn afgesteld.
  • Bij afhaling in de winkel wordt de fiets 100% rijklaar afgeleverd. Ook stellen wij ter plaatse de fiets af naar uw lichaamsbouw.

 

Ik constateer schade bij aflevering, wat moet ik doen?

Neem bij schade altijd direct contact met ons op, dan kijken we zo snel mogelijk wat we voor je kunnen betekenen. Transportschade dient binnen 24 uur na aflevering telefonisch / per mail bij ons te worden gemeld.